Me and my boy

Even aan het testen hoe ik mijn foto's zoals ik al op vele blogs gezien heb, beter en creatiever kan brengen.  Zo ben ik terecht gekomen bij PicMonkey online photo editing.
Leuke collage's kan je er maken.
Graag wil ik er ook wel zelf tekst bijzetten, dat kan het programma niet.  Dus even zoeken, via Illustrator?  Lukte niet zo goed.
Via Photoshop?  Gelukt!
Ja, ik heb Photoshop maar kan er niet zo goed mee weg, mijn man is daar beter in.

Dit is een collage met foto's van een mooie herfstdag toen we naar het speelpleintje "achter de deur" geweest zijn.  Op een zonnige dag komen daar heel wat kinderen met mama's.
Zo was Heidi daar ook met haar fototoestel.  Of ze mocht foto's maken van Elias en mij?  Tuurlijk.
Ik heb weinig foto's waar ik op sta (ik vind mezelf nooit mooi op foto, ik ben wellicht niet de enige).  Maar deze foto vind ik wel geslaagd.
Ondertussen is Elias al heel wat veranderd en is mijn look ook niet meer zo.

Mijn kapoen! Love you!
(To my girls; I love you too!)


Reacties

  1. leuke collage! :)
    ben ook al eventjes op zoek naar manieren om dat te doen, bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke foto's!!
    Ga binnenkort ook maar eens googelen want ik vind je collega meer dan geslaagd!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel toffe collage ! Wat een mooie foto's !
    Als je je foto opslaat en dan terug via picmonkey opent (klik dan op 'edit a photo') dan kan je wel weer tekst (en allerlei effecten) gaan toevoegen in je collage. Heb het daarnet eens uitgeprobeerd met 1 van mijn collages en zo lukt het dan toch nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen want ik ben ook op zoek naar een gratis alternatief voor Photoshop!! Kun je Picmonkey éénvoudig downloaden?
    Ik wil ook zo'n toffe foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is eigenlijk geen programma om te downloaden maar direct te gebruiken op het net.

      Verwijderen
    2. Je kan gewoon naar de site gaan en je foto's online bewerken, voorzien van kadertjes, tekst, enz. en je kan ook collages maken. Als je tevreden bent van het resultaat, kan je de foto opslaan op je computer.

      Verwijderen
  5. Wat een cutie! En een leuke foto van jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij doet me stralen! (Niet zien naar mijn uitgroei,hé ;))

      Verwijderen
  6. Ja die collage is zo echt wel tof.....maar ik kijk op tegen de tijd die het kost om op zoek te gaan, en te ontdekken, en te leren......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke collage, Nancy! Ik gebruik Picasa. Dat is gratis, makkelijk te downloaden en heel gebruiksvriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts