Een grote tas

Binnenkort wordt Vere, een goede vriendin van ons Jana 11 jaar en dat gaat ze vieren met een heleboel vriendinnen!
Op een verjaardagsfeest kom je natuurlijk niet met lege handen!
Dus wat gaan we geven?
Op vraag van Vere wil ze graag dat ik een tas maak voor haar.  Het moet vooral een grote tas worden want tieners nemen van alles overal mee naartoe!
Samen met Jana heb ik de stoffen gekozen.
Het moet een fleurige zomertas worden, daar ben ik in geslaagd, denk ik.
Jana is alvast tevreden, nu nog de jarige!
Het doet zoveel deugd als ik iets kan maken waar mensen blij mee zijn en gebruiken.  Dat het niet zomaar ergens in de kast blijft liggen.

Dus we kiezen turkois als basiskleur, een stevige canvas.  De binnenkant in de stof met vespa's die ik HIER al gebruikt heb.
Binnenin zit er een vakje voor gsm,...
Aan de voorkant 2 grote vakken (inhetzelfde stofje van de voering maar dan wel met een stevige vliseline ertussen) afgewerkt met paspel.
De schouderbanden zijn fluo-oranje.
Natuurlijk mag de naam van de jarige niet ontbreken.  Daarvoor gebruik ik voor een keertje geen flockfolie maar flexfolie.







Reacties

  1. Hey dat vespa stofje heb ik hier ook liggen! Vere gaat content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Vespastof is super ! Een heel leuke tas !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe tas. En werkt die Flexfolie even handig dan de flockfolie ? Perfect uitgesneden letters, zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De flexfolie snijdt heel gemakkelijk, het is dunner dan flockfolie. Het strijkt ook vlugger.

      Verwijderen
  4. Heb ook nog een restje van de vespa-stof! Mooi gemaakt! En flexfolie kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of de jarige content zal zijn... mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi.
    Het stofje ligt hier al geknipt klaar. Ik heb er een kleedje voor Gitte uit geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts