Gepimpt!

Van mijn allerliefste schatteman mocht ik als verrassing een nieuwe naaimachine!
Mijn 'oude' deed het nog redelijk maar is een Lada vergeleken met mijn nieuwe!
De 'oude' machine deed het niet zo goed in jeans en het zwaardere werk als ook in het precieze werk.
Dus met een groot gejuich een nieuwe gaan kiezen,  dank u schatje!

Nu is heeft mijn nieuwe machine maar een saai uitzicht,  wit met een witte harde hoes.
Ik hou meer van kleur en leven!
Voor mijn oude machine had ik een hoes gemaakt (zie hier) maar die past niet op de nieuwe en daarbij heb ik nu een harde hoes.

Oplossing?  PIMPEN!
Vandaag na een controle in het U.Z.G. (voor M. en alles is in orde!) naar Ikea geweest.
Ik had nog wat kleine spulletjes nodig...
Daar zag ik van die leuke stickers voor op de muur en tussen de stickers lagen er van vlinders,
ik hou van vlinders; kleurrijk, zomers,...

Dit is het geworden:

VOOR



NA



Reacties

  1. Heel leuk gepimpt ! Lekker zomers !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een Brother IS 35. Een vriendin heeft dezelfde en is er heel tevreden mee. Alsook mijn mama heeft een paar weken geleden deze gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat de vlindertjes je maar inspireren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als dat niet uitnodigend werkt weet ik het ook niet...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk idee. Hier staat er ook een witte, harde bak ... Maar misschien niet voor lang meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met je nu fleurige machientje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig! Ik heb mijn naaimachine op net dezelfde manier gepimpt. Veel leuker dan die saaie witte bak :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts