Nog even en dan... volle kracht vooruit.

De vakantie loopt op zijn einde.
Vandaag langs geweest op school, spannend!  
De grote vraag:" Wie wordt mijn juf en vooral, wie zit er bij mij in de klas?".  Ons Jana had al ergens een iets horen zoemen en was uiteindelijk ook heel content dat ze terug een bij juf Leen zal zitten.  Juf Leen schuift van het 4de leerjaar naar het vijfde omdat zij liever frans wil gaan geven dan de nieuwe juf.  Zodoende is iedereen tevreden.
Amai, wat wordt ze groot en ik oud(er)!
Melanie was ook heel nieuwsgierig naar haar nieuwe juf nu ze naar het derde gaat en zodra ze het wist was alles ok.
Het zal weer gaan varen volgende week; op tijd uit bed en daarbij gepaard ook op tijd in bed.  Jana blijft graag lang op en geraakt 's morgen voor  9.30 uur niet uit bed.  't Zal aanpassen worden.

Op een weekdag begint vanaf 16 uur rush hour, die geen één uur duurt maar doorgaat tot negen uur.
Huiswerk maken, eten klaarmaken, huiswerk controleren, opruimen, naar de atletiekclub, turnclub, tekenschool,... douchen, in bed steken, boekentassen klaarzetten,  alles nog eens nazien of er toch niet iets vergeten is voor de volgende dag.
Velen onder ons zullen zich hier wellicht in  herkennen!

Maar wat zou ik zijn zonder mijn 3 schatten rondom mij, het zou een saaie boel zijn!  Ik kan het me niet inbeelden.

Af en toe is er ook echt me-time, zoals eerder genoemd start ik vanaf volgende week met een basiscursus naaien, benieuwd wat dat zal geven!
En als Jana naar de atletiek gaat loop ik terwijl ook mijn rondje een kwestie van de tijd goed te gebruiken en daarbij geniet ik van het buiten zijn.



Reacties

Populaire posts