Bijna niet gelukt :(

Amai, wat was dat even zoeken, googlen, bellen,...
Zoals eerder gezegd wil ik graag een naaicursus volgen om de "knepen van het vak" te leren, er even tussenuit te zijn, mijn hobby uit te breiden,...
Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!
Vindt maar eens een cursus!
Ik dacht "piece of cake" maar ... de vriendin had al eerder een droom gehad waarin ze droomde dat er geen plaats meer was.  Ik vond dat toen grappig, maar nu...
Er is dus geen plaats meer in de avondles waar wij het liefste les willen volgen.  Dat was ideaal geweest; goede dag, goed lestijd, niet te ver, gemakkelijk om te parkeren,...  kortom te mooi om waar te zijn.
En wie denkt nu dat naaien zo hip/ in is?
Ik dacht tot enkele maanden geleden dat 'naaien' echt 'passé was maar surfend op het net kom ik toch heel wat websites en blogs tegen met leuke naaidingen.
Ook Studio Stik trekt heel wat volk.
Dus...
Maar toch dacht ik dat het niet zo'n vaart zou lopen, ...'dacht' ik...

Uiteindelijk toch een cursus gevonden waar er nog een 3-tal plaatsen vrij zijn.
Het is wel wat verder, moeilijker te bereiken, betalend parkeren, nog 10 minuten te wandelen, tja, een mens moet er wat voor over hebben!
Gelukkig zijn we met z'n twee en al babbelend geraken we er wel.

Dus als er iemand zin heeft in een naaicursus;" HAAST JE, DE PLAATSEN ZIJN BEPERKT!"

I keep you posted!

Reacties

  1. blij dat het ons gelukt is hoor!!.
    Leuke nieuwe layout trouwens met de bollekes, maar is wel een beetje moeilijk leesbaar
    Grts

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts