Overal vlinders

Misschien gaat de zomergarderobe voor Melanie enkel uit zelfgemaakte kleertjes bestaan,
althans dat is de gedachte.  Ik ben tot dusver op de goede weg.
Alhoewel schorts en t-shirts zullen wellicht nog niet voor deze zomer zijn.  Melanie is niet echt een broek/short madam maar eerder eentje die houdt van jurkjes en rokjes.

Deze week een eenvoudig A-lijn jurkje met blinde rits achter afgewerkt.
Ik heb me daarvoor gebaseerd op het patroon van Burda (zie hier) waar ik eerder al kleedjes van gemaakt heb.
Ik heb het bovenste deel van het patroon samen met het rokdeel een nieuw patroon getekend.

De mouwen en de zoom heb ik afgewerkt met vrolijke gele biais.
Het is nog een beetje op de groei gemaakt want de zomer moet nog beginnen.
Madammeke zegt dat haar sandalen van vorig jaar hier niet bij passen, gelijk heeft ze.  We zullen eens moeten gaan shoppen; sandalen, ballerina's.

De zon prikt een beetje in haar ogen, tja we zijn ze nog niet gewoon hé.




Reacties

  1. Mooi, het staat haar goed!
    Alle kleurtjes komen er in voor, behalve de kleur van de sandaaltjes, lol!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een keimooi stofje ! Ze staat er geweldig mee !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts