Nog een rokje!

Met dit triestig, regenachtig herfstweer is het des te leuker om bezig te zijn met vrolijke en kleurrijke stoffen,
rond te neuzen in boeken en het internet naar nieuwe maakideetjes.

Zo heb ik nog van dat zachte, blauwe ribfluweel dat ik eerder gebruikt heb voor deze rokjes.

Ik maak er een eenvoudige rokje uit in een A-lijn.
Bovenaan werk ik af met een bruine boordband, gemakkelijk om aan en af te doen.  Daarbij heb ik nog een beetje vrees om een rits te steken maar dat komt nog (ik heb nog een leuk stofje liggen waar ik voor mezelf een rok wil uit maken met een rits).

Onderaan heb ik een fantasieband vast gestikt die ik gehaald heb uit Veritas.
Want dat vindt ze net leuk!
Zo, met een leuk t-shirt en een bijpassend truitje is het helemaal af.




 




Reacties

Populaire posts