Bear hoodie uit S.V.D.H.Z.

Dit fijne patroon gebruikte ik al verschillende keren om voor de zoon en meisje een hoodie te maken.  Het is het welgekend patroon uit Stof Voor Durf Het Zelvers.
Een leuk, vlot project.

Deze kaptrui maakte ik al een tijdje geleden maar was die vergeten te bloggen.
Want vaak is het zo, ik maak het, dan willen ze het vlug aan hebben maar is het licht niet goed om te fotograferen en zodoende wordt het wat vergeten.

Dus vergeet de 'aan' foto want die wordt vergeten of het weer zit niet mee of het model heeft geen zin...

Dan maar zo:


Reacties

  1. Super! Bedankt om mij even aan dit patroontje te laten denken. Zoonlief wil graag zo'n trui en heb er niet aan gedacht dat ik dat boek ook heb liggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts