Geboortecadeau.

Een vriendin wist niet goed wat ze als geboortecadeautje kon geven.  Dus liet ik vallen dat ik af en toe wel eens iets maak voor een geboorte,...
Dan maak ik meestal een kussen met de naam van de baby erop.  Leuk en persoonlijk.  Soms pas ik het kussen aan het geboortekaartje aan.

Het leek haar een tof idee, ik mocht mijn gang gaan.
Carte-blanche...  ik koos voor een mooi blauw stofje, ik werkte af met een paspel rondom.
Zijn naam flockte ik in het grijs, hetzelfde lettertype als op het kaartje.
Her en der kleefde ik een klavertje vier dat ik met een pons uit flockfolie haalde.  Een mens kan geen geluk genoeg hebben.

Met het restje stof maakte ik een (geliefd bij jonge mama's) een zeversjaaltje en een knuffeltje met binnenin een belletje.











Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts