Met een restje... een boxer voor een vijfjarige.

Met een restje tricotstof van een projectje dat ik nog moet bloggen en een beetje tijd over, maakte ik afgelopen zondag een boxershort voor mijn zoontje.
Nog nooit eerder gemaakt, wel leuk om te doen.

Het patroontje haalde ik bij "Van Katoen".  Voor het goede doel werd dit patroon getekend en virtueel verkocht.
De winst ging naar www.facebook.com/AnnickForKenya.

Het patroontje heb ik niet gekocht want heb het nog maar pas en de actie is al van een tijd geleden.
Ik kocht wel eens een patroon voor een tas maar die heb ik tot nu toe nog niet gemaakt.

Voor degene die geïnteresseerd zijn kunnen het gratis downloaden.  Patroon en werkbeschrijving.

Er zullen d'er wellicht nog volgen.  Handig om een restjes tricot weg te werken.  Met wat meer stof kan er ook nog een hemdje bij maken.  (Staat op planning, zoals zoveel anders).








Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts