Uitslag Give Away

In het totaal 33 deelnemers voor de G.A.!
Er zijn ook een aantal (vrijwillige) volgers bijgekomen, wat ik superleuk vind!
En wellicht zijn er ook een aantal mensen bijgekomen die door de G.A. mijn blog ontdekt hebben en hopelijk nog meer eens een kijkje komen nemen.

Het is altijd leuk als jullie mijn blog lezen en een reactie plaatsen.  Het geeft me het gevoel dat ik goed bezig ben.
Bedankt voor alle fijne reacties!

Ik heb alle namen op een Word-document geschreven.
Voor de meesten onder jullie is het gelijk welke houder je wint.
Een 4 tal kiest voor de houder met stippen (buitenkant) en 8 onder jullie kiest voor degene met de bloemen.

Voor de loterij maak ik gebruik van Random.org.
Jullie krijgen elk een nummer, degene die als eerste een reactie krijgt 1, de tweede 2, enzovoort.

De winaars zijn:
de nummers 5 & 13
dus als ik het goed heb zijn dat: 
5: Mara Kockaerts (houder met stippen)
13: Kreatita T (houder met bloemen)

Proficiat dames! (sturen jullie je adressen door naar nancydesmet3@gmail.com?)
Voor de andere bedankt voor jullie deelname!

En voor allen; blijf mijn blogje lezen/volgen want dat doet met superveel plezier!

P.s.: Patricia Smit, je hebt de houder niet gewonnen maar mag ik weten wat je ermee zou doen?  Je zou hem gebruiken voor een ander doel dan GSM-lader/opberger. ;)

Veel liefs,
Nancy

Reacties

  1. Reacties
    1. heb je mijn mail gekregen? Want het is hier internet op de gsm & soms komen de berichten niet aan..

      Verwijderen
  2. Mara en Kreatita, gefeliciteerd met de GA. En Nancy, leuk dat je deze giveaway hebt georganiseerd.
    Natuurlijk blijk ik jouw blog volgen.

    Plezierige dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars!!
    Ik had er mijn haakwerkje van dat moment ingedaan, samen met een schaartje, marker, klein notitieblokje en pen. Alles lekker bij elkaar. De bol wol kan dan in het mandje 'draaien'. Nu heb ik het vaak op schoot liggen en als ik er te hard aan trek rolt het bolletje op de grond.
    Ik vond het handvat ook zo handig dat je gemaakt had. Dan kun je deze ook aan een leuning van een stoel hangen.
    Nu maar zelf aan de slag met mijn Ikea stofjes om iets te fabriceren.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee! Inderdaad, ik heb nog een tijdje gebreid en wanneer ik te hard aan de wol trok viel de bol op de grond, grrr...
      Succes met de Ikeastof!

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts