We zijn weer vertrokken.

De eerste week van het nieuwe schooljaar zit erop.
Alles valt weer in zijn normale doen.
Terug het huiswerk maken, helpen met opdrachten, hobby's,...
Vanaf dit jaar gaat de oudste telg competitie volleybal spelen, ik ben benieuwd ;).

Wat ook terug op gang komt zijn de verjaardagsfeestjes,
er staan er al weer 2 op de agenda dus mama weet wat gedaan met de naaimachine.
Ja, het wordt stilaan een trend om voor een jarig vriendinnetje iets te maken,
tegenwoordig weten ze ook al wat ze graag willen.
Dat maakt het voor mij gemakkelijker.

Maar voor het verjaardagsfeestje van morgen mocht ik zelf kiezen.
Ik heb voor haar een pennezak gemaakt, in dezelfde stof als bij deze want dat vinden de meiden toch wel een hip stofje.
De pennezak vulde ik met leuke en lekker ruikende gekleurde plakbanden, snoep en toffe stickertjes.

Het zal alvast een tof feest worden want ze gaan met z'n allen naar het circus bij ons kijken en erna gaan ze bij haar gaan eten en om 21 uur is het feest afgelopen.  
Tja, 9 jarigen willen al eens iets anders.


Reacties

  1. Het is echt een leuk stofje en een prachtige pennenzak.
    En ja, kindjes worden groot en willen ook voor feestjes en verjaardagen wel eens iets anders.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk stofje en leuke combinatie met het roze stofje met witte stipjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat maar komen die feestjes, het ideale excuus om alweer achter de naaimachine te kruipen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nancy, wat een leuke blog heb je! Bij toeval kwam ik op je site terecht maar ik ga je zeker volgen. Je hebt toffe ideeen en knutsels! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts