Verjaardag Laurenzo.

Wat maak je voor een jongen die elf wordt?

Voor meisjes heb ik genoeg ideetjes maar voor een jongen?  Hmm,...

Gelukkig had mijn ondertussen ook al elfjarige dochter het idee voor een kussen.

Uit Ikea had ik laatst enkele kussens meegebracht van 40 op 60 cm.
Ik wilde graag één maken met een rits maar ben niet echt wijs geraakt uit het 'flapje' dat de rits bedekt.
Het is dus een zichtbare rits geworden maar die je niet ziet wanneer het kussen rechtstaat.
De stof is de halve meter die ik over had van de short voor mijn kleine man.  

Met de rest maakte ik nog een eenvoudig zakje met trekkoord volgens de tutorial van Elisanna.
Ondertussen al vele keren gemaakt!  (Ken ik ondertussen vanbuiten).

In het zakje heb ik lekkere douchegel gestopt samen met een ventje van Playmobil  (gekozen door de dochter).


Gelukkige verjaardag Laurenzo!





Reacties

  1. Haha, ja naaien voor jongens is niet zo simpel als voor de meisjes hé....
    Toffe cadeautjes!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had hier hetzelfde probleem,zoontje van 8!
    Hij wilde ook een stofje kiezen in de winkel,maar ik wist begot niet wat ik er mee ging aanvangen.
    Gister eindelijk iets gevonden die voor hem geschikt is,een nintendo ds-zakje!
    Ideaal voor hem en ideaal voor mama,zo slingeren de spellekes ook niet meer in het rond.
    Mss ook leuk als verjaardagscadeautje? Tutorial staat op de blog van juffertje uil,je moet maar eens zien.
    grtjs,veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad erg lastig voor jongens maar je hebt er iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was er heel blij mee, het gaat alvast mee op reis! Missie geslaagd!

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts