Lotte

Een paar weken geleden is Lotte geboren!
Het ideale moment om babyspullen te maken!
Meisjes houden wel van roze en bonte kleuren dus zocht ik in mijn stofjes naar een lap uiltjesstof die ik nog liggen had en waaruit ik dit reeds gemaakt had.

Omdat Elias echt zot is van zijn "Thomas Trein"-kussen leek het me een leuk idee om ook voor Lotte er één te maken.
Ik maakte wel een vak om een knuffel, boek, geheimen,... weg te steken.

Sarah van Mamzilla heeft ook al een aantal van deze kussens gemaakt en het was toevallig dat ik ook aan het mijne bezig was!
Maar het idee om er een knuffeltje (met een belletje) erbij te steken komt wel van bij haar.  Ik maakte een uiltje met van die lintjes om aan te prutsen, sabbelen, te voelen.

Ook heb ik voor de eerste keer bavetten gemaakt.  Het was een beetje zoeken naar hoe maar ik ben eruit geraakt en blij met het resultaat. (En helemaal niet moeilijk, je moet er maar op komen).










Toen ik dit bericht wilde schrijven zag ik 
op het geboortekaartje dat de mama een 
kleine uil vastheeft, dat is pas toevallig!
Zou het iets te maken hebben met de 
geboortesuiker?



 

Reacties

  1. Oh, dat uilenstofje is echt één van de mooiste uilenstofjes dat ik al zag! Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai da's een schoon assortiment in een pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe mooi allemaal, dat uilenstofje heb ik ook al gebruikt, ik blijf het een heel schoontje vinden!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welk patroontje heb je gebruikt voor de slabber?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts