Grote schoudertas.

In verschillende stadia (tussen de soep en de patatten, zeggen we hier) heb ik dan toch nog vandaag mijn nieuwe schoudertas af kunnen werken.
Het is een eigen patroon (waar ik superfier op ben!).
Ik wilde graag een grote schoudertas waar ik van alles in kan stoppen wanneer we op stap gaan.
Graag wil ik grote vakken om op deze manier gsm, portefeuille vlug terug te vinden.
Stiekem denk ik ook dat het een ideale tas zal worden om mee te nemen op reis, o, wat verlang ik naar mooier en warmer weer!

En nu gedaan met Bloggen voor vandaag, we gaan op bezoek bij oma!


Buitenstof: Ikea, binnenstof: van kussenslopen uit kringwinkel.


Een grote voorzak met rits.


De binnenkant, een vakje voor de gsm aan de ene kant aan de 
andere kant nog 3 vakken voor allerlei.


Reacties

  1. Ziet er heel handig uit inderdaad. Mooie stoffencombi's gebruikte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, zo je hele eigen tas ontwerpen en maken. Mooi om te zien en zo te zien ook erg praktisch in gebruik, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap zeg, een eigen ontwerp!
    Leuke stofkeuze en heel handig, die verschillende vakjes en 1 grote aan de voorkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel handig ontwerp en ook nog eens mooi uitgevoerd. U bent goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zeer mooie tas... leuk stof en al die vakjes super gemakkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een super mooie en handige tas geworden !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts