Portefeuille voor allerlei






Ik wil al een tijdje een kleine handige portefeuille maken om mee te nemen in jas of kleine handtas.
Zo kwam ik terecht op LBG-studio.com.  Daar staat er een tutorial in het engels die ik graag wil delen met jullie.

Stap voor stap heb ik een foto genomen maar wat ik eigenlijk nog niet gedaan heb als ik de foto's genomen heb is stikken.  Waarom vraag je je af?
Ik hou van doorwerken als ik naai en denk er niet altijd aan om bij iedere stap een foto te nemen dus probeer ik het op deze manier.

Let me now,
here we go...




Het is misschien ook goed om vliseline te strijken op de binnenstof.
(Dit heb ik nu niet gedaan.) 


Met paspel moet je er een cm of zo bijdoen.

 Dit is het deel dat rechts komt.


Dit zijn de delen die links komen.













Dit komt rechts.














Reacties

  1. zeer tof dat je het vertaald hebt. Je hebt er veel werk in gestoken! Ik ga het pinnen en in de toekomst zeker maken! Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heeel leuk idee van je. En ook handig zo een portefeuille! Ga ik zeker eens proberen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER ga ik pinnen... heel erg bedankt... ik ga je volgen hopelijk kan het via mail?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marina, bedankt om mij te willen volgen, normaal zou het moeten lukken via e-mail (vind je terug rechts in mijn blog).
    Groetjes! Nancy Stikplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties krijg ik een mail van hoop ook met een nieuwe update:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor de uitleg! Heb vandaag ook mijn versie gemaakt van deze praktische portefeuille! http://instagram.com/p/mikVhsIHao/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, dat is leuk! Tof dat er iemand mijn tutorial gebruikt heeft! Ik wilde een reactie op Instagram achterlaten maar als je niet geregistreerd bent, lukt dat niet.
      Groetjes Nancy

      Verwijderen
  7. Ziet er leuk uit dit ga ik zeker proberen te maken.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts