Nog eventjes geduld...

Vorig weekend ben ik begonnen met het tekenen van het patroon.
Het patroon van een kleedje voor ons Jana.
Vandaag heb ik het afgewerkt.
Het verliep nogal in stappen.
Zondag: tekenen van het patroon en knippen van de stof.
Maandag: het in elkaar steken van het bovenste deel.
Dinsdag: het onderstel deel in elkaar steken en overlocken.
(Overlocken gebeurde in de naailes want zelf het ik er (nog) geen).
Woensdag: bloem.
Donderdag: naailoze dag, wegens drukke avond.
Vrijdag: insteken van de rits.  (Nam nogal wat tijd in beslag).
Zaterdag (vandaag dus): afwerking; bias, ceintuur,....
Zondag: dan plaats ik het resultaat op mijn blog want ik wil graag dat Jana meedoet met de shoot.
(Vandaag is ze een dagje weg met Oranje).
Ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden!
Tot morgen...



Reacties

  1. ooh, dat bloemeke alleen al is zo mooi, 'k ben benieuwd naar de jurk!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts