Terug van weggeweest

Ik heb een hele tijd niet meer geblogd... laaste post is van midden 2017.
Ondertussen is er heel wat veranderd in mijn leven.
Ik ben in die zomer gescheiden en dat brengt heel wat met zich mee.
Maar dat wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb.
Het stond wel voor een tijd op een laag pitje en het duurde even voor ik mijn passie van de voorbije jaren terug vond. 

Kledij naaien staat op een laag pitje maar ik maak veel ontwerpen met mijn Silhouette Cameo.
Dus mijn blog zal meer omvatten dan enkel mijn naaiprojecten.

Het is zalig om te ontwerpen in Silhouette studio.
Daar kan ik mijn ei in kwijt.
Het is ook altijd leuk om als geboortecadeau iets persoonlijks te maken zoals een 'geboortekussen'.



Supertof is ook het pimpen van sweaters.
Zo kocht ik een tijd geleden een sweater en daar was een letter naar keuze bij.
Maar ik wilde er nog graag een eigen touch aan geven.



Ik laat jullie gauw zien wat ik ondertussen allemaal gedaan heb.





Reacties

  1. Welkom terug. Leuk om weer van je te horen na de moeilijke tijd. Je hebt weer mooie dingen gemaakt. Ik ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts