Altijd leuk om te geven.

Een lieve vriendin vraagt me af en toe om een geboortekussen te maken.
Dit geeft ze dan als cadeau aan de ouders van de kersverse
baby.
Ik heb er zo al heel wat gemaakt, telkens anders.
Iedere keer zet ik er in flockfolie de naam erop.
Ik print de letters uit, kleef die op de flockfolie en knip ze uit met een schaar.  
Ondertussen ben ik er al heel handig in geworden maar toch denk ik om 
een Cameo of zo aan te schaffen.  
Dan zijn de mogelijkheden legio.
Met de hand knippen heeft ook wel zijn beperkingen.
Ja, dat wordt sparen...






Reacties

  1. Ik heb het flocken even achterwege gelaten omdat ik ook op zie tegen het knippen. Zo'n cameo lijkt me handig maar wel duur. Misschien vind je zoiets ook tweedehands of zo :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts