Mona vest uit L.M.V. deel 2.

Het is ondertussen al een aantal weken geleden dat ik nog geblogd heb.  Dat wil niet zeggen dat ik stilgezeten heb maar het naaien staat op een iets lager pitje.

Jullie weten wellicht niet dat ik af en toe ga lopen en vorige week had ik een eerste wedstrijd.  Geen wedstrijd voor tijd voor mij maar één voor de fun.
Samen met enkele buurvrouwen heb ik deelgenomen aan de Urban Trail in Brugge.  10 km doorheen gebouwen in het stad.
Daarvoor moest ik natuurlijk trainen want begin augustus kon ik nog maar met moeite 5 km lopen.
Maar ik heb het gehaald.
Het was supertof, eventjes had ik het lastig maar ze hebben me aangemoedigd en heb de finish in 1 uur en 15 minuten 
gehaald.

De mona vest van L.M.V. had ik al eens eerder gemaakt in een lente versie. http://stikplezier.blogspot.be.
Tijd voor een winterversie.
Ik koos voor een stof, kreukvrij, met motief.
De mouwen liet ik origineel wat bij mij mouwen geeft tot aan de polsen.  De lenteversie waren 3/4 mouwen.

Een leuk patroon, vlot te maken en veelzijdig.
Misschien komt er nog een foto met 'aan' maar hier zie je al het resultaat.


Reacties

  1. Echt mooi gedaan,makkelijke patroontje,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn patroon is dit he. Ziet er heerlijk behaaglijk uit deze winter versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. héél mooi!!!
    en ook proficiat met je sportieve prestatie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héél mooi!!!
    en ook proficiat met je sportieve prestatie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk!! Nu heb ik echt spijt dat ik op het stoffenspektakel geen gelijkaardig stofje heb gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts