3 op een rij.

Als ik voor de ene een kaptrui maak dan kan ik het moeilijk laten om voor de andere er geen te maken.
Dus hier kaptrui nummer 2 voor mijn 2de dochter.
Ze koos dit vrolijk groene kleur.  Niet echt een herfstkleur maar ze mocht zelf kiezen dus...
Natuurlijk moest er ook iets op geflockt worden.
Op http://www.hotfix-studio.be bestelde ik een nieuwe lading flockfolie waaronder 'Wallnut'.Ietsje duurder dan de rest maar zo'n leuk resultaat dat het geeft!
En perfect voor de kat die ze erop wilde.

Het weekend is weer voorbij gevlogen.  Niet speciaals gedaan, op zaterdag wat huishouden en 's middags gaan shoppen met de husband, hij had nieuwe schoenen nodig en de zoon kon er ook nieuwe gebruiken want door het fietsen in de straat zijn de huidige erg gaan verslijten.
De ene dochter die mee was, had er ook gezien en heb ik toegegeven.  Iedereen gelukkig, behalve de oudste dochter, die niet mee was maar woensdag heeft ze een schoolvrije dag en dan gaan we samen nieuwe schoenen shoppen.

Gisteren was er op de volley van de dochter een spaghettimiddag als sponsoring, daarna een toffe volleybalwedstrijd gezien en gewonnen!













Reacties

  1. Je hebt je dochter flink verwend met deze hele mooie trui en het kleurtje staat haar goed! De poes erop is supergeslaagd. En iedereen heeft weer nieuwe voeten bijna, een kostelijke uitgave altijd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts