Tussendoortje

Een paar weken geleden kwamen er vrienden voor een BBQ.
Gezellig samen genieten van het mooie weer, het lekkere eten, een gezellige babbel.
Omdat de dag voordien mijn verjaardag geweest was hadden ze iets extra's mee.
(Dat was dus zeker niet de bedoeling).
Uit een home-decor winkel uit de buurt kochten ze handgemaakte theelichthouders.  De grote kan dienen als vaas maar is zo mooi om een kaars in te doen branden.
Handgemaakt, dat weet ik maar al te goed te appreciƫren.
Het zijn allemaal reepjes gekleurd glas die op een glazen basis gekleefd zijn.

Mijn herfst en winter decoratie worden hier vast en zeker op aangepast.
Wie een idee heeft, laat maar weten.

Ik heb alvast een zwarte onderlegger gehaakt.
Simpel en eenvoudig stokjes in het rond.

Bedankt lieve vrienden. xx







Reacties

  1. Oh, wat ben jij een gelukzak zeg! Zo'n mooi tof cadeau dat je kreeg, je vrienden weten echt wel waarmee ze je blij kunnen maken precies. Hier zou ik ook superblij mee zijn, zo mooi, je kan haast niet geloven dat het allemaal glas is, met een kaars erin wordt dit top!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeau! Ideaal voor in de zomer je tafel op te vrolijken, in de herfst mooie "tafereeltjes" rond te maken, en in de kerstperiode je kerstversiering aan aan te passen!
    Nog lang bruikbaar!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, wat heb jij een geluk.! Super mooie potjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts