Zavina

Deze hebben jullie nog van mij tegoed.
Een tijdje geleden maakte ik deze tas op vraag van een collega.  Ik mocht mijn gang gaan...
Zo ging ik voor roze, want welke meid van vijf houdt niet van roze?
Deze stof met vogeltjes zou haar zeker bekoren.
Als afwerking flockte ik haar naam en maakte ik uit vilt een vogeltje die ze er aan of af kan doen.
Ik heb het vogeltje wel nog oogjes gegeven maar daar heb ik geen foto van.

Leuk om terug iemand blij te maken en te weten dat iemand iets gebruikt dat ik gemaakt heb!
Dank!







Reacties

  1. wauw ... wat een leuke, vrolijke tas!!
    ze is prachtig!!
    fijne dag
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HayHay!
    Dat heb je mooi gemaakt!
    Zo leuk die vogeltjes!
    Waar heb je de stof vandaan?
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje met de vogeltjes heb ik bij 'www.modestofjes.be' gekocht maar zie nu dat ze die niet meer hebben. Sorry.
      Groetjes Nancy

      Verwijderen
  3. Wat een leuk vogelstofje! Dat zou hier thuis ook in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi!!!
    met deze tas is de lente op komst.
    groetjes,
    isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi,
    terug met mij, zie 17/2
    waar haal jij de sjablonen voor de letters Zavina? groetjes, isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, dat zijn geen sjablonen. Ik print letters op papier, kleef die op flockfolie en knip die dan uit.
      Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen, groetjes

      Verwijderen
    2. hoi,
      merci voor je antwoord, en mag ik ook de site weten waar je die letters haalt?
      groetjes.

      Verwijderen
    3. Hey, gewoon uit het programma Word die standaard op je computer zit.
      Groetjes

      Verwijderen
  6. ah, 't is zo simpel! dank je wel.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts