Roses for a birthdaygirl!

Zaterdag was er het verjaardagsfeestje van een vriendin die 9 wordt,
maar wat geef je?
Toen ik naar Oleastre ging (een toffe winkel om op 100 manieren creatief bezig te zijn) om oogjes voor een knuffel die ik aan het haken ben, kwam ik alweer vele leuke zelfmaak ideeën tegen.
Maar toen dacht ik ineens,
zou ik iets kunnen maken voor de 9 jarige vriendin?
Ik zag een voorbeeld van een ketting met een leuke roos. 
Dat is het!
Dus nam ik voldoende parels, draad en rozen mee om aan de slag te gaan.
Niets moeilijk, gewoon een halsketting om zo over het hoofd te doen.
Ik koos een soort warm turkoois en rode rozen.
Mijn dochters vinden het alvast mooi, nu nog zien wat de jarige ervan vindt.

Om het te verpakken maakte ik nog een ritstasje dat ik al her en der tegenkwam.
Het was even zoeken hoe het juist moest maar het is me gelukt, zonder maar één keer los te tornen!

Een gelukkige verjaardag Noémi!


Reacties

  1. Dat valt zeker in de smaak hoor, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vriendinnetje zal heel blij zijn met dit toffe cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw! prachtig! Heb je ook nog een link naar dat ritstasje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ik heb daar geen link voor gevonden, ik heb het zelf uitgezocht.
      Ik stikte eerst de rits (die aan de voorkant komt) vast op de manier van gelijk ander ritstasje. Dan de rits gedeeltelijk open doen. De buitenstof dichtnaaien, voor-en achterkant, rondom. De voering mag je niet volledig dichtnaaien, onderaan een keergat laten om alles hierna te draaien. Hopelijk help ik je hiermee wat vooruit en misschien zet ik nog (als ik wat extra tijd heb) een tutorial op mijn blog. Groetjes.

      Verwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts