Nog tegoed.

Een zebrakleedje voor Jana.
Ze had dit stofje al eerder gezien op het net maar toen ik het op het Stoffenspektakel gezien had heb het meteen meegenomen om voor haar een kleedje te maken.

Aan de hand van een bestaand kleedje heb ik een nieuw patroon getekend.
Het kleedje heb ik gevoerd met rekbare voeringstof (die gebruikt wordt bij tricot).

Het was eigenlijk al enkele weken geleden afgewerkt maar er was nog geen moment tijd geweest om foto's te maken.
Toen een paar weken geleden het verjaardagsfeest was voor Melanie heb ik vlug het gebruik gemaakt om foto's te maken.
Ze zien er niet professioneel uit, het moest nogal vlug gaan...


Uit de resterende stof maakte ik voor Melanie een rokje.  Want zij vond het stofje (natuurlijk) ook heel tof.
Omdat ik niet genoeg zebratricot had heb ik links en rechts een strook zwarte tricot gebruikt.
Zo heeft ze nu een leuk en zwierig zebrarokje.





Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts