Zo geknipt!

Sinds vandaag ben ik trotse eigenaar van het boek van Sanne en Riet!
Het is wel eventjes zoeken in de boekhandel, het ligt niet bij de nieuwkomers of bij andere naaiboeken. 
Het zou er echt een opvallend plaatsje mogen hebben want het is de moeite waard!

Bij het thuiskomen kan ik het niet laten om er zo vlug mogelijk te kijken, ik zou het al doen bij het juist naar buitenkomen uit de winkel maar er zit plastiek rond.  Dit als extra want er zitten patronen in een leuke enveloppe bij.

Mmm, het ruikt lekker!  (Ik hou van de reuk van versgedrukte boeken).  Eindelijk een boek om in de zetel met een kop thee te doorlezen, dat is toch nog altijd gezelliger dan het lezen op computer en comfortabeler!  Ik word meteen enthousiast en wil meteen aan de slag!

Met leuke en vlotte teksten wordt alles uitgelegd, de foto's maken het alleen maar beter!

Zo, genoeg reclame voor de welverdiende dames! (En allen die eraan meegewerkt hebben).

Op deze regendag weet ik het zeker gezellig te maken, een kopje thee, in mijn zetel, met het boek Zo geknipt! Van Sanne en Riet.

Klik hier en je vindt alles over het boek.




 

Reacties

  1. Ik had ergens over dit boek gelezen en dacht nog, dat is een leul kado tje voor m n zus.
    Veel leesplezier en nog eens bedankt voor de mooie tas.
    Gtjes
    K.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie schrijft en altijd benieuwd wat je ervan vindt!

Populaire posts