Wat een leuke middag werd!

Afgelopen woensdag is mijn vriendin met haar kindjes langs gekomen.
Het is een leuke en gezellige middag geworden.
De kids hadden het naar hun zin en de mama's ook.
Na wat kletsen hebben we ons naaimachine boven gehaald want dat was de afspraak.
We zouden samen iets gaan stikken.

De vriendin had een leuk idee uit een tijdschrift mee; het maken van een turnzakje.
Met het nieuwe schooljaar voor de deur leek het wel leuk om de kids een originele, zelfgemaakte turnzak te maken in plaats van de saaie turnzak die ze nu hebben.
De zak voor de pantoffels vooraan vind ik goed gevonden want in de andere turnzak zaten de kleertjes en pantoffels gewoon samen en dat vind ik toch maar wat vies.

Haar naam heb ik gemaakt in flockfolie.  Wel wat 'prutswerk' zoals we dat hier noemen maar heel leuk.  Het is dan ook de eerste keer dat ik flockfolie gebruik.  Zo wordt de turnzak nog wat persoonlijker!
 
Zo gezegd, zo gedaan,
Stof kiezen, stof knippen en stof naaien maar en ondertussen ook wat babbelen.
Dit is het resultaat, Melanie is alvast tevreden!

 






 

Reacties

Populaire posts